vineri, 9 iulie 2010

Pro sau contra produselor din gradina Bakker

173 comentarii
Sunt una dintre clientele Bakker,care sunt si multumita dar si nemultumita de produsele Bakker.
Prietenele sau cunostintele mele care au cumparat flori ,in general nu sunt deloc multumite dar,eu vin cu argumente pro,pentru ca nemultumirile vin din necunoasterea unor conditii de cultivare,pastrare pe iarna si ingrijirea din timpul anului a plantelor.
De exemplu ,eu am comandat bulbi de lalele care i-am pun in pamant din toamna,asa cum se procedeaza si vreau sa va spun ca in primavara am avut niste lalele superbe care au inflorit de la inceputul primaverii pina la inceputul verii.Florile au fost viguroase si frumoase exact ca in revista.Din gresala am scos un bulb acum in vara si ,ce sa spun,dintr-un bulb s-au facut 4.Deabia astept sa vina primavara urmatoare sa vad o mica Olanda in gradina mea.
Alt exemplu il am cu un bulb de begonie rosie,curgatoare.Cand l-am primit nu era cit in poza (aici am avut nmultumire)dar florile au fost frumusele pina in toamna.Am lasat bulbul sa odihneasca in pamant peste iarna la racoare si intuneric si asta primavara,cand am inceput sa il ud si l-am adus la caldura si lumina,a inceput sa dea plantuta frumos.
Am lasat-o sa creasca un pic si am rupt virful,care la randul lui l-am pus in pamant langa cealalta planta sa o inmultesc.Cind au dat si lastarii laterari si au crescut si ei mai mari ,i-am ciupit si pe ei si,uite asa am o floare luxurianta acum,care asteapta sa infloreasca.
In paralel o colega a cumparat si ea cu mine un bulb dar nu a stiut cum sa-l ingrijasca si acum are un fir firav  care are o floare si,normal ,nu a fost multumita de produsele Bakker.
Eu consider ca daca comanzi sau cumperi pur si simplu o floare sau un bulb ,invata cum sa-l ingrijeste si atunci floarea te va rasplati pe deplin,credeti-ma.
Eu am fost nemultumita de ofertele-cadou de la ei ,care au fost mai mult de amuzament,"cam de jucarie",dar in final importanta e floarea nu bonusul.
Mai vorbim!

173 de comentarii:

  1. Si eu am comandat produse de la ei si am fost foarte nemultumita deoarece din 3 cercelusi , toti au ajuns innegriti, adica cu mucegai pe ei si,, desigur, au murit. Iar eu i-am platit. Scrie acolo ca poti sa ii returnezi, etc, etc...dar nu mai bine cumpar atunci direct de la magazin sau din piata si vad ce cumpar .Altceva, in poza apar mari, frumoase si inflorite, iar ei iti trimit bulbi sau radacini...hm. Mac albastru, de asemenea am cumparat/platit si nici macar nu a rasarit, nici nu mai vorbesc si de inflorit. Nu sunt multumita de ei, recomand amatorilor sa se gandeasca de cateva ori inainte sa isi faca sperante privind la pozele lor.

    RăspundeţiȘtergere
  2. mihaela ,daca imi spui ce cercelusi vrei,poate te ajut eu,deoarece sunt o iubitoare de fucsii si poate am ce tu vrei

    RăspundeţiȘtergere
  3. am comandat de curand o fantanita de lemn cu pompa de apa traditionala,si 3 vaze cica erau de ceramicaa(numai ceramica nu era),si una mi-a ajuns sparta iar fantanita scria ca are 30 cm da n-are nici 10 cm iar bulbii nu i-am primit pe toti,am dat aproape 80 roni degeaba....ffff dezamagita!nu mai comandati de la ei,nu-s seriosi deloc!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Am comandat 6 mix begonii nu au iesit decat 3 si toate de aceiasi culoare si nu batute asa cum erau in poza. De asemeni la alta comanda bonusul era o bicicleta din metal suport pentru flori si mi-au trimis un far. Cred ca neseriozitatea este de la romanii nostri nu din olanda.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Dar a facut cineva vreo reclamatie la ei,deoarece au garantie.Sau e numai pentru a ne lua ochii?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu am facut reclamatie, si a fost rezolvata favorabil mie. Adica mi-au mai trimis inca odata produsul cu problema!

      Ștergere
  6. Nu am mai revenit la subiectul pe marginea caruia comentasem (eu sunt Mihaela, nemultumita) . Si eu am cateva feluri de cercelusi, cativa cumparati chiar de la baker .Sa vad daca vor supravietui pana in primavara, acum ii am la racoare, pe o scara slab luminata si sunt lipsiti de frunze si cu tulpini lemnoase.
    Si de la Sieberz am mai comandat, o firma din Oradea care vinde tot online. Ma bucur ca avem si noi posibilitatea sa alegem intre mai multe firme care vand plante/flori, insa conteaza si conditiile climatice de la noi. Daca planta are nevoie de caldura multa si noi avem vara ploioasa si friguroasa, ca cea din 2010(culmea, cel mai calduros an din istoria recenta, zice-se), plantele cumparate raman ...saracacioase .

    RăspundeţiȘtergere
  7. Buna Mihaela! Ma bucur ca ai revenit.E bine sa cunoastem si experientele celorlalti,fie bune, fie rele.E bine cum ii pastezi. Asa fac si eu,nu stiu daca ai vazut pozele,pe blog,vara sunt o splendoare.Dar imi vine sa renunt la ei din cauza musculitei albe de sera.
    De la Sieberz,mi s-a parut scumpa taxa de transport si am renuntat.
    Ce-am mai vrut eu sa comand de la Bakker, a fost trandafirul Osiria, dar a lipsit din stoc.
    Anul acesta,am sa ma concentrez mai mult pe gradina de legume (criza!!!!!!).
    Te astept cu comentarii.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Da, am vazut cercelusii si alte fotografii cu flori din vara. Sunt foarte reusite pozele, dar si florile. Si eu anul asta vooi renunta la comandat flori din reviste, dar tot nu m-am abtinut si am comandat niste seminte de ardei foarte iuti de pe un site descoperit tot cautand seminte de ardei iute (cam scumpe, ce-i drept, dar am ravnit) si cateva seminte de legume pe care nu le-am gasit in alte parti, cum ar fi fasole cu pastaia mov (seminte.de).Iar flori ...vom mai vedea, si in piata apar in primavara flori si mai mici si mai mari.Mihaela.

    RăspundeţiȘtergere
  9. De acolo am comandat si eu anul trecut,ardei gras galben,rosii cherry si mirto (rezistent la mana),morcovi stacojii, castraveti si ceapa rosie.
    Sunt putine seminte in plic,scrie pe ele,dar nu m-a dat nimic peste cap,poate morcovii,desi un sfert s-au lemnificat si au facut floare.Dar ca germinare,am fost multumita,au iesit.Ce vreau eu,fasole verde-verde,nu galbena,dar sa nu faca ata si sa fie crocanta.Daca stii vreun soi bun,sa-mi spui.
    De flori,am o listuta de dorinte,dar sunt cele necesare in gradina de legume,ca plante companion.Mai vorbim.

    RăspundeţiȘtergere
  10. si eu am luat teapa cu fantanita de lemn cu pompa de apa traditionala,este foarte mica,de bulbi abia i-am pus in pamant o sa vad la primavara.Sfatul meu este sa comandati la ROSA FRUCT au produse bune.

    RăspundeţiȘtergere
  11. Multumim pentru recomandare,nu am luat nimic de la aceasta firma,dar este bine de stiut inca o parere, atat despre Bakker, cat si despre alte firme din domeniu.
    Multumesc pentru vizita!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Am comandat 6 pepino si niste cepe de flori de la faimoasa firma bakker, spun faimoasa deoarece am auzit doar cuvinte de lauda depsre acesta firma, si sunt total dezamagita.
    - comanda trebuia sa ajunga intr-o luna- a ajuns in aproape doua luni
    - cepele si copaceii(ca nu le pot spune altfel....erau minusculi)erau intr-o stare de putrefactie....ceva de groaza
    era si oferta cu ratusca in marime naturala care nu e mai mare decat un boboc de gasca gras, recunosc arata estetic dar e minuscula
    operatorii(nu generalizez, eu am nimerit o doamna daca o pot numi asa)lasa de dorit, am sunat la nr care se gaseste pe situl lor sa vad de ce intarzie comanda si mi s-a raspuns nonsalant ca " o sa vina cand o sa ajunga "
    si asta doamnelor mi-a fost invatatura de minte
    o zi buna tuturor

    RăspundeţiȘtergere
  13. si asta doamnelor si domnilor mi-a fost invatatura de minte
    o zi buna tuturor

    RăspundeţiȘtergere
  14. @ Anonim
    Buna! Ma bucur ca ai spus nemultunirea ta ca sa se stie,poate citesc si cei de la Bakker impresiile clientilor. Cred ca Bakker-ul din alta tara nu se comporta asa ca la noi, iar garantia o fi valabila.Aici te duc cu vorba...
    Te mai astept cu sugestii si comentarii si la alte articole.

    RăspundeţiȘtergere
  15. La fel am patit cu o firma din Arad( seminte.de),care vand "seminte profesionale"...nici un bulb nu a fost viabil...din 3 pungi (6 buc.)...tzeapa...:)

    RăspundeţiȘtergere
  16. Cine a comandat de la astia ???:
    (http://www.sieberz.hu/tmpl/sieberz2008/onlinekatalogus_ro.html)

    RăspundeţiȘtergere
  17. Am vazut si eu catalogul de la sieberz,dar mi s-a parut foarte scumpa taxa de transport,47,5 ron (ceva de genul asta).Despre calitatea lor nu stiu nimic.

    RăspundeţiȘtergere
  18. @ Anonim
    De la seminte.de am comandat anul trecut seminte de rosii , ardei, castraveti, morcovi stacojii si ceapa rosie.Nu m-a dat peste cap niciuna dintre seminte. Au fost putine in plic si nu a fost ceva de "vis". Anul acesta nu am mai comandat.Oricum, de anul acesta am sa fac o colactie din semintele proprii. Un mare stoc. Mai vorbim.

    RăspundeţiȘtergere
  19. am sesinte de fasole verde care nu fac ate si sunt aspectuase la gatit

    RăspundeţiȘtergere
  20. am semite de fasole verede care nu fac ata sunt rotunde ca sparanggelul foarte aspectuase dupa ces gatite eu pun si pe iarna alina

    RăspundeţiȘtergere
  21. Buna Alina! De unde ai seminte? Si eu vroiam sa pun in gradina cateva tufe dar nu am gasit decat galbena, lata si fideluta.

    RăspundeţiȘtergere
  22. le am acasa eu pum multe fasole si pentru boabe si pentru mincat pe vara si le pun si pentru iarna sunt de harag cresc mare si rodesc pina toamna iti trimit daca vrei mai vb alina

    RăspundeţiȘtergere
  23. Vreau, vreau !!!!!! Macar 10 boabe intr-un plic, acolo...Iti trimit alte seminte la schimb, daca vrei :))
    Sarumana!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Alina, esti cumva din Tg.jiu sau din Gorj?

    RăspundeţiȘtergere
  25. sunt moldoveanca din vatra dornei iti trimit nuvreau nimic la schimb unde sa le trimit

    RăspundeţiȘtergere
  26. despre bakker sunt multumita am comandat narcise pitice care sunt superbe lalele rembrant si parot au boboci toti un trandafir are niste frunzulite superbe un liliac budjela mi sa uscat dar miau trimis altul mai am de la iei un afin zambile nu e prea frumos cum isi fac reclama pe baza concursului alina

    RăspundeţiȘtergere
  27. Alina, ai adresa de mail,sa-ti trimit adresa mea?
    Lalele am si eu, dar nu le-am scos si am mai pierdut din ele. Acum,am sale scot si am sa fac "gestiunea" lor.

    RăspundeţiȘtergere
  28. adresa mea de mail e,alinacaileanu@yahoo.com astept mail eu am pus fasolea

    RăspundeţiȘtergere
  29. am primil mailul luni iti trinit fasolea sper sa fie cum iti doresti alina

    RăspundeţiȘtergere
  30. Multumesc Alina! Am sa te anunt cand soseste plicul.

    RăspundeţiȘtergere
  31. Dar de firma Starkl - Ungaria ati auzit?
    Am cumparat niste flori de la ei..azi am sa le plantez...printre care si o yucca filamentosa..si mi-au trimis.. un drajon..o radacina...stie cineva cum sa o plantez?
    Va multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  32. Eu nu am auzit de firma, dar floarea de yucca filamentosa e superba.E rezistenta si foarte nepretentioasa. Poti sa o plantezi in loc insorit, dar merge si in semiumbra. Tolereaza si frigul si seceta. Asa ca o plantezi ca pe orice planta.Numai sa-i gasesti un loc demn de frumusetea ei. Mai vorbim.

    RăspundeţiȘtergere
  33. Totusi pune-o in loc insorit, va inflori mai frumos :))

    RăspundeţiȘtergere
  34. dar..oare pana incep sa-i dea frunzulite..trebuie sa o plantez intr-un ghiveci,,si sa-i pun si o folie ...ceva?

    RăspundeţiȘtergere
  35. vasi...loc insorit avem ...cateodata chiar prea mult aici in Constanta:)))..bine facem exceptie anul acesta...caci inca e atat de frig la noi...;(

    RăspundeţiȘtergere
  36. www.starkl.ro..este site-ul..florile arata minunat acolo...sa vedem ce o sa apara la mine:)

    RăspundeţiȘtergere
  37. Pune-o direct in gradina, ca nu are nimic, e rezistenta.De sapatamana viitoare vine caldura :))

    RăspundeţiȘtergere
  38. Oau!!!Ce flori in magazinul acesta!!!! Off, cred ca le pazeste cineva (ha,ha,ha)

    RăspundeţiȘtergere
  39. sti un site de unde pot cumpara gluxine A

    RăspundeţiȘtergere
  40. Te referi la gloxinie, ca floare?

    RăspundeţiȘtergere
  41. Multumesc Vasi...asa i-am si facut...am plantat-o intr-o zona insorita...dar oara trebuie udata regulat radacina de yucca..pentru ca stiu ca nu prea se uda des...dar acum tinand cont ca e doar o radacina???? Ai idee?

    RăspundeţiȘtergere
  42. da nu sti o firma de unde pot cumpara sa lua cu ghivece am gasit pe la persoane fizice dar nu am garantee ca ajung plante viguroase si sanatoase A

    RăspundeţiȘtergere
  43. da..florile sunt superbe de pe starkl..eu mi-am luat si brumarelele..dar nu cele pitice..cele inalte...sa vedem cum or sa fie cind vor inflori...mi-au trimis tot radacini..iar la una i-au dat lastarii..abai astept!

    RăspundeţiȘtergere
  44. Pentru Yucca :))
    Nu multa apa, decat daca se usuca pamantul rau,trebuie sa apara si plantuta, numaidecat :))
    Phlox(brumarele) am si eu,roz,dar le merge mai bine la semiumbra, ca le trebuie apa, daca nu,se ofilesc si nu arata bine.Scrie ca sunt rezistente la seceta dar,arata suparate pe viata, cand nu sunt udate.Si miroase frumoooos!Si se inmulteeeesc! Sa ma anunti cand apare yucca :))Mai vorbim.

    RăspundeţiȘtergere
  45. @gloxinii
    Nu stiu firma anume, dar asa de usor se prind gloxiniile,ca nu se merita sa cumperi.Se prinde si din frunza si din codita de la floaare, dupa ce aceasta s-a ofilit. Numai ca trebuie sa ai grija in ce pamant le pui, ca daca este mranita,nesterila, pot ramane oua de viermi de compost. Acestia iti mananca bulbul, exact cand gloxinia infloreste, ca si begonia,de fapt.
    Mai vorbim.

    RăspundeţiȘtergere
  46. Mersi pt sfat, am o prietena care are niste gloxini superbe,mia dat frunzulite si pui ,dar nu mi sa prins eu sunt de la munte si am luat pamint din padure e foarte bun si nu are viermi .De asta as cumpara cu ghivece de la o firma.A

    RăspundeţiȘtergere
  47. Ha,ha, trebuie sa incerci de la alta prietena, poate nu e mana buna :(
    Pamantul de padure sau cel din scorbura este cel mai bun, dar este foarte periculos. Nu stiu daca stii la ce viermi ma refer? Cand sunt mici, nici nu-i obsevi. Sunt ca niste bobite albe. Cand cresc mari, sunt albi, grosi,putin parosi si sunt cei care se gasesc in compostul nostru. Se hranesc cu lemn-putregai si rezulta pamantul de scorbura.De aceea,mai ales pentru bulboase, pamantul trebuie oparit si sterilizat.
    Incearca inradacinarea in apa.
    Mai vorbim :)

    RăspundeţiȘtergere
  48. Nu pun pamintul cum il aduc din padure il dau printro sita mare deasa si ,il pun afara pe foc ca sa moara toate ouale .Il pun in ghivece cu pamint din gradina ,compost ,toate cernute pe la noi sunt ureghelniti,si te trezesti cu ele prin casa A

    RăspundeţiȘtergere
  49. @A.
    Ok,bravo! Ai vreo reteta de compost mai speciala?

    RăspundeţiȘtergere
  50. de pe linga vatra dornei .Azi a plecat plicul cu fasole spre tine A

    RăspundeţiȘtergere
  51. URA am primit o violeta si un bulb de gloxinie sper sa se prinda A

    RăspundeţiȘtergere
  52. A venea de la Alina? Ups!
    De unde ai primit florile, de la vreo prietena sau de la vreo firma? E musai sa se prinda.
    Multumesc pentru fasole,am sa o astept si poate se face si cald mai repede sa si rasara :)

    RăspundeţiȘtergere
  53. DE la o prietena dar leam primit cu radacina sper sa le priasca schimbarea pe pamint si conditile de la mine A

    RăspundeţiȘtergere
  54. Ai primit plicul,cu fasole ar trebui sa fi ajuns la tine ma anuntiA

    RăspundeţiȘtergere
  55. Vasi tu stai la blocA

    RăspundeţiȘtergere
  56. Vasi ai primit fasolea ar trebui sa fi ajuns.A

    RăspundeţiȘtergere
  57. Gata, am primit plicul :).
    Maine le pun in pamant, multumesc mult, mult!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  58. Vasi ai rasad de ardei ,vinete in primavara asta am facut un solar A

    RăspundeţiȘtergere
  59. Alina,am rasaduri de rosii si ceva ardei micut, dar de vinete nu.La mine nu prea se fac vinetele, dar anul acesta am sa fac un strat inaltat, special pentru ele,iar daca nici asa nu merge, nu mai pun veci :))
    Deci trebuie sa cumpar din piata.
    Solarul meu a fost plin ochi cu salata si ridichii, nu am facut rasaduri in el. Ce am facut au fost tinute in casa. De ce ma intrebi?

    RăspundeţiȘtergere
  60. As fi vrut si eu, la noi vine pe piata cu rasad dar mai mult de rosi .Rosi am pus,ardei iute,lanoi la munte rasad de vinete,ardei poate gasim pe piata dar nu sunt sigura cit de buna a sa fie produsele.A

    RăspundeţiȘtergere
  61. Eu cu ardeii iau teapa deobicei,ca nu pot sa-i deosebesc pe cei grasi de cei iuti,asa ca cumpar de la mai multi precupeti, dar vinete nu prea ai ce sa gresesti ca tine de pamantul in care le pui. Eu am pus in solar anul trecut si nu s-a facut polenizarea la ele.Frunze multe si fructe.....mai nimic.Ti-am spus ca nu am noroc de vinete. Off,nu te ajutai cu nimic.Imi pare rau!

    RăspundeţiȘtergere
  62. Nui nimic incerc anul acesta cu rasaduri din peata Si la anul imi fac semintele mele,mai vb cind iti ese fasolea sa spui daca este cum vrei .Apropo ai pus fasolea ,a mea a crescut indata ii pun harag .A

    RăspundeţiȘtergere
  63. Da, am pus-o de sambata si am pus langa ea condurasi si galbenele, ca si companioane :))
    Si eu, pentru la anu'am sa fac rasaduri, nu in cutiute si paharele, cum am facut anul acesta, ci folosind minisere, cum am aratat in articolul meu de pe blog. Am fost foarte multumita.
    Te tin la curent.

    RăspundeţiȘtergere
  64. Tia iesit fasolea a mea e mare se urca pe harag A

    RăspundeţiȘtergere
  65. Da Alina, mi-a iesit, a inceput sa se urce pe araci si trebuie sa infloreasca :)Mai vorbim.

    RăspundeţiȘtergere
  66. Ai primit catalogul de toamna bakker superbe flori bani sa ai A

    RăspundeţiȘtergere
  67. Alina, nu l-am primit inca. Dar stiu cum arata in catalog, asa cat sa-ti ia ochii :))

    RăspundeţiȘtergere
  68. Cum sunt fosolele,sau facut pe acolo e mai cald cum lea mersALINA

    RăspundeţiȘtergere
  69. Alina, s-au umplut de pureci negri si le-am stropit cu solutie de sapun. Au facut si teci si urmeaza sa le culeg :)) Ieri a fost furtuna si le-a daramat cu tot cu araci, dar i-am pus la loc si acum este totul OK.

    RăspundeţiȘtergere
  70. La mine fasolele nu sau umplut de pureci niciodata,si sper sa raniie asa in ,fiecare an,eu dau fasolele cu solutie de mana cum dau cartofi,anul acesta am avut si solutie de gindaci.Fasolele mele sunt linga cartofi ca un gard si de acea le dau si pe ele ,apropo cartofi cum sau facut ale mele sunt mari frumoase este o saminta lunga care a mers .IMI PARE RAU DE FASOLELE TALE SPER SA TI SE FACA SA AI DE SAMINA PE LA ANU

    RăspundeţiȘtergere
  71. Cu vinetele nu imi merge se usuca floarea oare nu sunt pt solar a sa incerc la alul nai multe feluri daca gasescALINA

    RăspundeţiȘtergere
  72. Alina,am cules o serie de teci, am si pus la borcan si se intrevade o recolta frumusica. Sigur am sa pot pastra boabe pentru la anul urmator.
    Se poate ca din cauza caldurii din solar, florile la vinete sa avorteze. Eu anul acesta am avut noroc, am vinete superbe, dar trebuie bine ingrasate si udate. Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  73. Buna!si eu am cumparat multe flori de la Bakerr ,de unele am fost multumita ,de altele nu ,iar o parte din plantele cu probleme mi-au fost inlocuite,deci garantia este valabila in cazul meu orce problema am reclamat sa rezolvat .O toama bogata va doresc.

    RăspundeţiȘtergere
  74. Multumesc pentru urare si pentru vizita!!!
    Asa am zis si eu ca am si multumiri si nemultumiri. Anul acesta nu am mai comandat nimic pentru ca nu mi-am mai permis desi, pusesem ochii pe cartofi de samanta.Poate la anu' :))
    Numai bine va dorim!

    RăspundeţiȘtergere
  75. de flori sunt multumita dar da cadouri nu
    pacat ca le face atata reclama. jucariiiiiisi pierd clienti

    RăspundeţiȘtergere
  76. @Anonim
    Ai dreptate, cadourile sunt de belea. Nu stiu daca ai luat gratarul acela care in poza era mare si frumos si in realitate nu are loc nici jarul si nici fruptura, poate una mai mica (ha,ha,ha).
    O zi buna!

    RăspundeţiȘtergere
  77. Buna ziua,
    Am comandat si eu in valoare destul de mare de la Bakker. Nu am primit instructiunile, mi le-au trimis dupa 1 luna cand pamantul a inghetat deja si a trebuit sa cumpar o gramada mare de pamant ca sa pot planta. Niciodata nu-mi raspund la telefon ... as fi dorit sa reclam ca mi-au lipsit plante din pachet. Teapa mare! Anna

    RăspundeţiȘtergere
  78. Vai Anna, tu chiar ai avut ghinion. Cum se face ca la telefonele pentru comenzi raspund imediat:((
    Eu nu am mai comandat nimic anul acesta si, acum ca mai citesc si intamplarea ta, nici nu ma mai gandesc.Poate citesc si ei comentarii referitoare la firma lor si isi schimba atitudinea.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  79. Buna,
    Nu am cumpărat niciodată de la ei şi nici nu voi cumpăra deoarece unele poze sunt "trucaje ordinare" (vorba unui autor celebru). Am observat acest lucru la o poză cu căpşuni curgători. Era prelucrată ordinar în photoshop. Grupurile de fructe se repetau identic în aceeaşi tufă "minunată". Chiar m-am jucat un pic cu poza şi le-am înconjurat cu pixul. Asta cu asta, asta cu asta...etc. Chiar vă rog să vă uitaţi şi voi. Ăsta nu e marketing, este escrocherie pură.
    Nu vă bateţi joc de banii voştri.
    Toate bune şi grădini frumoase.
    Felicitări pentru blog:)

    RăspundeţiȘtergere
  80. Ai dreptate cu capsunile, am comandat si eu. Nu este nimic de capul lor. Multumim ca ne-ai atras atentia! Sunt de groaza. Numuai reclama ce e de ei:( Si in celelalte tari tot asa o fi?

    RăspundeţiȘtergere
  81. si eu am parerea ca Bakker-i sunt niste escroci,cel putin modul in care isi promoveaza produsele lor in tara noastra Nu stiu daca isi permit acelasi lucru si cu nemtii,francezii etc.
    Mai nou imi si trimit niste plicuri aurite ,argintate enorme pe care scrie ca sunt cel mai imp.client de-a lor (de fapt am comandat de la ei de 2 ori,iar o parte buna a produselor am si reclamat,iar pretul acesora ,cu greu, mi-s-a returnat) si ca as fi la un pas de a castiga de la ei sume enorme(40000 ron)Daca as avea timp as sesiza OPC-ul deoarece am primit pana acum vreo 6-7 picuri fara sa le dau comenzi.va spun ,sunt unii din cei mai mari escroci care profita de naivitatea un pic mai mare la noi decat in EU

    RăspundeţiȘtergere
  82. Si eu m-am saturat de plicurile acelea aurii :))))
    Nu cred ca in celelalte tarii fac la fel.
    Multumesc pentru comentariul tau!

    RăspundeţiȘtergere
  83. Am comandat si eu anul trecut si sunt foarte nemultumita de produsele primite
    - camelia si arborele de matase persan au ajuns fara frunze cu crengutele tinere uscate, le-am ingrijit dar semnele de revenire au fost tare slabe si de scurta durata,
    - din cei 25 de bulbi de frezii au dat plantute 10 dar n-au inflorit deci nu stiu inca ce sunt,
    - bulbii de izmene au ajuns sa infloreasca dar nu erau izmene,
    -aparatul anticartita n-a functionat asa ca l-am returnat si am primit banii
    am vorbit cu ei la telefon si mi-au cerut o sesizare in scris,le-am trimis-o sper sa fie totul ok si sa nu trebuiasca sa contactez opc

    RăspundeţiȘtergere
  84. Steluta, de aceea am deschis acest post, pentru ca oamenii sa poata afla despre nemultumirile celorlalti.Un fel de feedback:)
    Iti doresc mult succes in demersurile tale!

    RăspundeţiȘtergere
  85. Buna ziua, am cumparat anul trecut floarea pasiunii, care in curand a ajuns moartea pasiunii,iar de flori si de fructe nici pomeneala.In alta ordine de idei cadourile ferite de ei sa te stimuleze sunt de tot rasul (gratarul),aproape ca nici nu le zaresti.Sa le fie rusine pt. ca nu se respecta. Ileana

    RăspundeţiȘtergere
  86. Ileana, am si eu gratarul acela, este de bibelou :)))))
    Am renuntat si noi demult la aceasta firma, dar ne imbolnavesc incontinuare cu plicurile lor.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  87. am facut o comanda de zmeura si de coacaze si din comentariile citite nu mi mai vine sa le ridic valoarea este de 500ron si imi este frica sa nu dau banii in vant a mai luat cineva sa stiu daca anulez comanda cat mai am timp

    RăspundeţiȘtergere
  88. Eu zic sa le iei, dar sa fii atenta ca toate plantele sa fie in ordine si numara-le sa fie toate, ca am patit-o la capsuni :((
    Si sa respecti modul de plantare, asta este foarte important :))
    Bafta multa!

    Daca are altcineva alta parere, o asteptam cu drag.

    RăspundeţiȘtergere
  89. Am vazut ca sunt multe nemultumiri legate de firma Bakker....ce sa spun eu locuiesc in Olanda,Rotterdam si am comandat de curand (in 2 randuri) o sumedenie de plante pentru ca gradina mea de aici e destul de maricica. Cadourile din oferta sunt marite la maximum si cand deschizi coletul surpriza este o miniatura, plantele mi-au ajuns dupa o luna iar cand a sunat sotul meu sa-i intrebe de ce dureaza ca si cum le-ar trimite din Australia si nu din Amsterdam i-au raspuns ca am cerut niste flori ff rare( hahaha),cercelusii cu mucegai(sper sa reziste)...Cadou o punguta cu ceva seminte, nu prea multe pe care nu specifica ce fel de flori sunt ci scrie doar mare SURPRIZA. Plicurile aurii care promit castiguri ametitoare plus un milion de alte brosuri de la diferite firme sunt nelipsite deci asta nu tine de faptul ca voi comandati din Romania pentru ca si in Olanda e la fel. Am tinut sa mentionez acest lucru fiindca multi s-au intrebat daca exista vreo diferenta. Dupa cum v-am scris nu este niciuna... si eu am fost dezamagita de cat de micute sunt plantutele de la ei pentru ca aici, fiinda tara florilor, piata este plina de flori superbe deja maricele si extrem de ieftine comparativ cu ce vand ei.Spre exemplu cercelusii care mi-au ajuns minusculi si mucegaiti i-am gasit in piata, maricei si cu boboci la pretul de 1 eur. Astept sa vad ce se intampla cu floricelele mele si va tin la curent.

    RăspundeţiȘtergere
  90. Multumesc pentru comentariu si pentru lamuriri :))
    Te astept si la alte postari pe blog.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  91. Buna ziua! As dori sa comand si eu de la ei niste trandafiri, insa am devenit cam pesimista in urma comentariilor citite.As dori sa stiu daca a mai comandat cineva trandafiri, daca a fost totul ok si daca i-ati primit in timp util, pt ca ma gandesc ca nu are rost sa astept de ordinul lunilor deja este tarziu. Va multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am comandat trandafiri si sunt ff multumit de ei, pot sa va trimit si poze, ideea e sa fie plantati cum trebuie si cu orientarea spre soare cum precizeaza pe ambalaj.
      mentionez ca daca vreun trandafir se usuca sau nu este culoarea comandata este schimbat.

      Ștergere
  92. Draga mea, eu am comandat niste trandafir, pomisor, din cei impletiti, in trei culori, dar nu pentru mine, ci pentru 2 colege.Ce stiu, este ca in primul an au inflorit frumos si au avut, intr-adevar 3 culori diferite. Acum, nu mai stiu daca anul acesta i-au mai taiat si ingrijit sa infloreasca frumos. Dar la primire, coletul s-a prezentat bine.
    Poate alti cititori stiu mai bine....mai urmareste comentariile.
    Succes!

    RăspundeţiȘtergere
  93. foarte nemultumita sunt si eu. Nu recomand nimanui aceasta firma.Ne duc doar cu vorba,produsele sunt exagerat de scumpe,asa zisele cadouri sunt mini,de calitate indoielnica si inutile iar de multe ori nu trimit cea ce trebuie .M-am invatat minte dupa ce m-am tepuit de cateva ori,asa merge la noi in tara clientii nu sunt deloc protajati de astfel de tepuitori.Rusine.

    RăspundeţiȘtergere
  94. Anonim,
    am avut confirmarea din partea unei doamne care traieste in Olanda, care ne transmite ca si acolo este tot la fel.Firma este neserioasa peste tot.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  95. total nemultumita....muscatele au ajuns sub orice critica....toate mi s-u uscat.trandafirii f slabuti.5 nu s-au prins.uscati complet.una este reclama si alta realitatea.plantele trimise sunt mici si pricajite.muscatele mi-au ajuns uscate.mi s-a transmis ca din cauza transportului.am cerut sa mi se transmita prin curier.ei le-au trimis prin posta.pacat de ambalaje.pretul plantelor este ff mare fata de calitatea oferita!!!!!!reclama mincinoasa.catalog super.servicii dezolante..NU CUMPARATI DE LA ACEASTA FIRMA.

    RăspundeţiȘtergere
  96. Anonim,
    Multumesc pentru ca ne-ai impartasit experienta ta neplacuta cu ei.Orice nemultumire ar trebui tratata cu mare interes de catre firma, dar nu o face deloc.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  97. Total neseriosi,trebuie reclamati la O.P.C

    RăspundeţiȘtergere
  98. Poate cineva se va incumeta...nu ar fi rau.

    RăspundeţiȘtergere
  99. am comandat de la ei multe flori si toate mi-au iesit arata ca in poze.un ffffff frumoase.momentan is multumita de ei.am comandat un smochin de-abia astept sa-l primesc.

    RăspundeţiȘtergere
  100. Esti una dintre norocoase si iti doresc sa ca si smochinul sa il primesti cu bine si sa ti se prinda.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  101. am plantat smochinu de la ei.a ajun s bine.sper sa am noroc si sa se prinda si sa faca muuuuulte fructe gustoase.pacat ca trb sa astept cam mult pana la fructe

    RăspundeţiȘtergere
  102. multumesc pentru urari.am plantat smochinu.sper din tot sufletu sa se prinda si sa faca muuuuuulte fructe gustoase.arata fffffff bine cand am desfacut cutia.pacat ca trb sa astep destul de mult sa faca fructe.

    RăspundeţiȘtergere
  103. Anonim, ma bucur sa aud ca este bine smochinul tau si grija mare la iarna, sa-l protejezi, mai ales cand este tanar. Cand va fi mare, nu va mai trebui, dar pana atunci....mai e.
    Sa ne auzim cu bine!

    RăspundeţiȘtergere
  104. Am fost si eu clienta a acestei firme ,am avut probleme cu unele dintre plante,o parte mi-au fost inlocuite ,iar pentru altele am luat alte plante in locul celor care nu au rasarit.semintele nu le-am incercat deoarece nu sunt indicatii despre conditiile de germinare la noi.Oricum din toamna trecuta nu am mai primit nici un catalog de la ei.Cert este ca din punctul meu de vedere se merita mai putin sa investim in plante care nu sunt aclimatizate la noi.De INdicatii de si intretinere nici nu se pune problema lipsesc cu desavarsire,deocamdata nu mai vrea nimic sa cumpar de la ei,desi am sute de bulbi de la ei.Multumesc pentru tot.......

    RăspundeţiȘtergere
  105. Anonim,
    Asa am inceput si eu postarea, ca sunt si multumita si nemultumita....cred ca tine si de noroc (ha,ha,ha). De doi ani, am incercat sa imi salvez seminte, sa fac schimburi si sa trec cu vederea cataloagele astea care au niste poze frumoase.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  106. Mai, am comandat de 2 ori de la ei si nu am avut probleme.

    RăspundeţiȘtergere
  107. Produse pentru gradina,
    Mai, inseamna ca intri in categoria norocoaselor :)))
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  108. Am comandat si eu fucsia au venit uacati iam trimis inapoi cu sesizare dar niciun raspuns tin sa mentionez ca am achitat coletul am sunat de nenumarate ori mi se spune sa astep a mai patit cineva asa

    RăspundeţiȘtergere
  109. Anonim,imi pare foarte rau!
    Eu nu am patit, dar dupa cum vezi sunt multe nemultumiri. Eu zic sa insisti si sa faci sesizari si scris.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  110. ma bucur ca am gasit acest sit si totodata sa va relatez si eu nemultumirea fata de GRADINA BAKKER Am comandat acum vreo 3 ani un prun VALOR (cred ca ati vazut ce fructe rotunde si mari are in pre-
    zentare, ca anul acesta sa-mi faca fructe Surpriza, fructele sunt mici si lunguite.Nici daca crestea pe marginea drumului si nu erau asa de urate.V-am spus aceasta pentru nu a mai crede ca nu ati plantat bine bulbii sau ca nu este acelasi sol etc.

    RăspundeţiȘtergere
  111. O alta comanda, o alta poveste....
    Cand primesc plicurile si cataloagele lor, nici nu le mai deschid. Sunt neseriosi complet.
    Multumesc pentru vizita!

    RăspundeţiȘtergere
  112. eu comand de vreo 2 ani de la ei, cate 2-3 colete primavara si toamna, pt gradina mea in care tot mai gasesc loc pt ceva.
    cadourile sunt mici dar sunt cadouri si nu pt asta comand eu, cu atat mai mult nu comand pt acele premii fabuloase mentionate in acele plicuri.
    am apreciat ca orice planta mi-a ajuns uscata mi-a fost schimbata in coletul urmator.

    RăspundeţiȘtergere
  113. Anonim,
    ne bucuram pentu tine si vom tine cont de sfaturi.
    Multumesc de comentariu!

    RăspundeţiȘtergere
  114. Mihai Ciobanu,
    ne bucuram, dar totusi au ceva care nu il fac cum trebuie, ex.-bulbi mucegaiti, plante uscate sau lipsa,acestea nu ar trebui puse in colet de la inceput, nu sa asteptam in urmatorul colet, deci alta comanda...
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  115. gianina
    eu sunt clienta lor de 2 ani si is multumita.tot ce am comandat am primit a fost ok toate florile si copacei mi sau prins

    RăspundeţiȘtergere
  116. Gianina,
    intri in randul fericitelor:))
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  117. Am comandat si eu de la baker de cateva ori si am fost foarte multumita.Parerea mea este ca trebuie sa sti cum sa le ingrijesti daca doresti sa ai rezultatele promise de aceasta firma.va intreb:A-ti respectat sfaturile de ingrijire trimise de firma Baker? ATITUDINEA CONTEAZA!

    RăspundeţiȘtergere
  118. Anonim, stiu ca atitudinea conteaza, sunt de acord, insa la niste produse mucegaite, atitudinea o ia razna:(
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  119. Buna seara! Tocmai ce am finalizat comanda la aceasta firma si deja mi-a lasat un gust amar atitudinea operatorului care pe langa faptul ca ma tot intreba de un cod pe care cu greu l-am gasit pe formularul de comanda si nu m-a ajutat sa-l gasesc mai repede (stiind ca e prima data cand plasez o comanda la ei), mi-a si gresit comanda si am fost nevoita sa sun din nou ca sa ii atrag atentia dupa ce am realizat ca suma calculata de mine nu corespundea cu suma spusa de ea. Nu si-a cerut scuze pentru greseala din contra m-a intrebat cu o usoara ironie in glas: "Doamna corespunde acum?" E ultima data cand voi mai comanda de la ei doar pentru simplul fapt ca nu au personal instruit ci amatori. O seara frumoasa va doresc!!!

    RăspundeţiȘtergere
  120. Draga mea doamna, imi pare rau pentru ce ai patit, dar nu ne miram deloc :))
    Multumesc pentru ca ne-ai impartasit prima ta experienta Bakker!
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  121. buna ziua tuturor de aici vad ca aveti probleme cu firmele de la care cumparati flori.de ce nu incercati si pe cei de la starkl o firma austriaca .eu unul am facut comanda anul acesta.va recomand aceastra firma, ce am cerut aia mio sa dat plus un bonus 2 bulbi de crini uriasi eu sunt multumit de ceea ce mi sa trimis.apropo sunt foarte ieftine produsele la ei si transportul la fel

    RăspundeţiȘtergere
  122. accesati firma de flori starkl si vedeti diferenta de pret-produs fata de cei de la bakker.eu unul am comandat si sunt foarte multumit de ei, nici nu se pune problema de pret calitate.si cum spun uni pe aici degeaba le comanzi de la ei daca nu sti sa le ingrijesti.

    RăspundeţiȘtergere
  123. Anonim, multumim pentru sfaturi!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  124. sunt mincinosi tot timpul te atrag cu premii care in romania nu cred ca au ajuns vreodata.nu cred ca au vreun olandez in conducere pur si simplu este o firma romaneasca care aduce plante din olanda la preturi triple

    RăspundeţiȘtergere
  125. djeack,
    Ai dreptate in tot ce spui!!!

    RăspundeţiȘtergere
  126. premiile exista!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  127. Anonim, chiar ma bucur pentru tine, daca ai avut norocul asta!

    RăspundeţiȘtergere
  128. Ce pot sa spun in legatura cu produsele? e ca Unele sunt OK, cum ar fi bulbii, dar ca si crizanteme, trandafiri, zmeura, acestea lasa mult de dorit.Ori sunt trimise putrede, ori uscate 90% sau 80%.Ba mai mult daca reclami starea in care au fost livrate, mai vor sa le faci si poza ca sa vada cum arata, caci nu te cred pe cuvant, de parca nu ei ar fi cei care ti le impacheteaza si ti le trimit.Da, unele mi-au fost inlocuite cu altele Ok, dar...nu este foarte comod pentru client, si chiar enervant ca sa dai o gramada de bani si sa gasesti gunoi in loc de plante sanatoase.Cred ca si eu voi renunta sa mai cumpar de la ei... si chestia cu premiile ce ti se pot oferi in bani sau obiecte...sunt texte...nimeni nu a castigat in ani de zile.

    RăspundeţiȘtergere
  129. Anonim,
    parerea ta se potriveste cu a majoritatii cititorilor. Multumesc pentru ca ai intrat si ne-ai spus!
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  130. Eu am comandat acum de la ei niste trandafiri.Ajung in 2 saptamani...sa vedem in ce stare!

    RăspundeţiȘtergere
  131. Anonim,
    Sa speram ca sunt in regula!!!
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  132. am si eu un coleg care tot cumpara produse Backer trandafiri frumosi si tot felul de plante ,dar plantele comandate de mine aveau paraziti pe bulbi si doar o parte erau plantele mentionate pe comanda. prefer sa cumpar din piata. in colet trimit ei ce vor.

    RăspundeţiȘtergere
  133. am cumparat capsuni korona de la ei nu sa prins nimic le-a spus si mi le -a trimes si a doa oara tot nimic ,erau negre si miroseau urat le-am pus 24 de ore in apa calduta si tot degeaba,nu a rasarit macar o frunzulita acum am cumparat cei 400 de bulbi sa vedem ce so prinde mi-au promis un sistem panasonic bsi9 mi-au trimes o laterna si o lopetica minuscula de aluminiu ,cadou surpriza niste mincinosi imi trimet mereu plicuri ca am castigat suma de 40000 mi lei si un tv panasonic dar sa fac comanda ca sa le primesc, am dat tf si mi-au spus sa citesc termeni si conditii si nu am castigat nimic pt ca nu au fost tregeriile la sorti vor fi in decembrie si le am zis... de ce amagesc oamenii si nu a spus nimic asa cav este teapa ,eu nu am auzit niciun roman care a castigat prea ne iau de fraieri.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim ca ai impartasit cu noi experienta ta neplacuta. Ne este de mare ajutor.
      Numai bine!

      Ștergere
  134. Fratilor,nu mai comandati la BAKKER,sunt cei mai neseriosi si tepari oamenii,m-am ars si eu cu un crin de 80 ron care a venit intarziat,a inflorit odata si sa uscat,cica asa e specia du scria nimic in catalog despre asta,si sa nu mai zic ca odata cu comanda trebuia sa primesc o trusa de scule pe care cica am castigat-o si a trecut aproape un an si am tot sunat la ei mi-ai zis ca vine,ca nu e pe stoc ca sunt blocate la intrarea in tara numai aberatii si zilele trecute ce credeti am primit oferta lor cu plicurile alea pompoase si aveau iar la oferta trusa de scule pe care trebuia sa mi-o trimita!
    M-am enervat si am zis ca o sa ma tin de capul lor si o sa le fac plangeri pe unde pot sa nu mai pacaleasca oamenii asa! Sfatul meu care nu a-ti comandat nu o faceti si care v-ati tepuit plangeri la greu peste tot!!! o zi buna

    RăspundeţiȘtergere
  135. aceasta firma face multa reclama cu concursul ,eu unul ii consider niste escroci trebuiesc reclamati la opc

    RăspundeţiȘtergere
  136. Eu i-am pedepsit nemaicomandand de la ei si cu un astfel de articol in care lumea sa isi spuna parerea.

    RăspundeţiȘtergere
  137. buna seara, am o inrebare firma aceasta Bakker va dat factura fiscala, bon fiscal / chitanta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, iti da factura detaliata si chiar frumusica :)))
      Numai bine!

      Ștergere
  138. daca nu ma duc dupa colet sau resping coletul trimis pot sa-mi faca ceva?
    acuma am aflat cit de neseriosi sint dupa ce am comandat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu stiu ce sa-ti spun si nu vreau sa te sfatuiesc gresit.
      Numai bine!

      Ștergere
  139. am primimit sms ca o sosit in tara coletul.
    sunt sigura ca cadoul promis lipseste

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca va lipsi cadoul, dar deobicei este o prostioara....

      Ștergere
  140. cadou ie in iel itradevar fara defect
    vo-i vedea semintele daca vor incolti alea sint importante

    RăspundeţiȘtergere
  141. eu am gasit un sait nou www.planteo.ro bulbii primiti sunt mari arata bine dar sa vad si cum infloresc, ca pret sunt ieftini.

    RăspundeţiȘtergere
  142. Sunt ff nemultumita de aceasta GRADINA BAKKER, sunt niste "snapani" mint cu nerusinare clientii cu cadouri surpriza si premii grase. Nimic din toate acestea nu este adevarat. Dragi iubitori de flori, daca sunteti din Bucuresti , mergeti in piata de flori George Cosbuc, unde gasiti tot felul de bulbi si flori la preturi f mici, fata de acesti nesimtiti.Nu stiu decat sa-si faca multa reclama cu premii, dar de fapt mint clientii. Eu una nu mai comand nimic de la ei, totodata o sa spun la toate cunostintele mele, sa nu mai comande de la ei.Am fost mintita de-a lungul timpului cu tot felul de oferte si surprize( adica nimiccccccccc).
    Cu drag pentru iubitorii de frumos .
    Tania

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tania sunt de acord cu tine in tot ce spui. Probabil ca multi oameni s-au lamurit ca nu se merita sa te lasi atras de surprizele promise ci de calitatea produselor primite.
      Cu drag,
      Vasi

      Ștergere
  143. Am comandat si eu de la Bakker seminte de *trompeta ingerilor* si n-au germinat! Am pastrrat 2 seminte, credeti ca as avea vreo sansa la OPC?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita sa incercati, macar sa intrebati sa vedeti ce va raspund.Imi pare rau pentru banii care i-ai dat!

      Ștergere
  144. Eu comandat de la aceasta firma de mai multe ori. Tot ce tine bulb a fost ok. Dar tot ce tine de plante de apartament si gradina sunt nemultumit. Am comandat un adenium si nu a facut caudex(tulpina groasa) cum era normal, pentru ca a fost prinsa din butasi. Si frumusetea plantei este tulpina groasa. Dezamagit de ei. Am hotarat sa nu mai comand de la ei. Vreau alte firme de calitate si cu gama variata de produse.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ca ne-ai impartasit experienta ta!

      Ștergere
  145. Niste tepari care vand produse vechi si supraevaluate,avem o gramada de firme romanesti care vand marfa de calitate la un sfert din pretul lor.Poate nu au pozele atat de atractive si nici nu te aburesc cu "premii"dar marfa este ok.Eu nu o sa mai comand niciodata de la ei sau de la alta firma de aiurea.Doar reclama si pretul sunt de ei.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar sunt si alte firme, dar multe flori gasesti, in piata, la tarabele taranilor, dar fara poze sau ambalaje pompoase sau premii in prostioare.
      Numai bine!

      Ștergere
  146. Sunt client mai vechi Bakker. Comand o data sau de doua ori pe an. Asa cum am citit si la inceputul blog-ului sunt si multumiri si nemultumiri, insa consider ca nemultumirile trebuie asumate, intrucat iau in considerare faptul ca bulbii, dar si restul plantelor, sunt hibrizi, ceea ce inseamna ca necesita atentie deosebita in ingrijire. Solul difera de la regiune la regiune, la fel si clima, deci chiar si cu toata atentia acordata plantelor, unele dintre ele nu se vor adapta si nu vor iesi. Daca iti permiti, pt comenzile urmatoare iei in considerare si alte plante. Unele pot fi incercate. Eu personal am comandat mai mult bulbi si plante de apartament. Am comandat o data si un liliac, dar care nu a iesit. Cat despre bulbi, de-abia acum pot spune ca am inceput sa ma documentez mai mult cu privire la cultivarea lor. Ma oftic sa dau banii pt niste flori care infloresc doar un an. Gladiolele, narcisele si zambilele sunt singurele, momentan, pe care le pot recomanda. Se adapteaza usor solului si climei din gradinile patriei, si se mai si inmultesc de la un sezon la altul. Deja de 2 ani nu am mai cumparat astfel de bulbi pt ca nu mai am nevoie, dau deja din ei pt ca nu mai am loc in gradina. Lalelele imi dau ceva bataie de cap, dar am citit recent metode de aclimatizare a bulbilor hibrizi, cum sunt cei de la bakker; mai multe detalii mai tarziu deci. Plante de apartament, nu am comandat multe, insa, doar unul a murit (trandafirul desertului- a crescut de la an la an, dar nu a inflorit si in final a murit). Am un crin Amarylis, caruia i s-a si inmultit bulbul, si infloreste in fiecare an, si mai am si un palmier hawaiian, care nu este impresionant, dar rezista (e un plus de oxigen).
    Atunci cand comand de la Bakker, o fac pt plante, nu pt cadouri, asa ca nu am fost niciodata dezamagita si nici incantata in privinta asta. Nu am avut probleme nici in ceea ce priveste comanda. Produsele au sosit fara probleme si in timpul mentionat pe formular. Poate din cauza ca am avut mereu doar cateva produse?! Sau doar noroc.
    Precizez ca am cumparat in paralel si bulbi din supermarket, insa si acestia sunt din import, sau obtinuti in sere, deci au avut aceeasi evolutie ca si cei de la Bakker.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, una peste alta, esti multumita :))) Ce este ma rau la ei, ca pun cu buna stiinta bulbi mucegaiti in colete si lucrul asta nu este ok. Dar mai este vorba si de noroc si de ingrijire...
      Multumesc pentru comentariu!

      Ștergere
  147. Buna ziua,

    Acum 3 saptamini am facut o comanda la aceasta " minunata firma Bakker" in valoare de 800 lei ( flori si pomi). Saptamina trecuta a sosit comanda si dezamagire totala. Muscatele parfumate in nr de 6 au frunzele festede si arata f urat, dar inca mai rezista, petuniile in nr 3 aceasi stare la sosire , insa acum sunt moarte. Pomisorii inca rezista le-a dat citeva frunzulite. Am facut reclamatie, le-am trimis si poze, la solicitarea lor, dar deocamdata nici o rezolvare. Inca mai sper ca o sa fie valabila garantia de 5 ani care pretind ca o au la plante. F.F.F dezamagita, nicodata nu o sa mai command sau ei si chiar o sa le fac reclama f proasta.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar imi pare rau pentru ca 800 lei este o suma!!!! Insista cu telefoanele ca poate rezolvi, daca nu poti trimite cred ca si la firma a mare din Olanda sau de unde o fi, ca sunt sigura ca in alte tari nu se intampla asa. La asa suma, trimiterea coletului ar trebui sa se faca printr-o fima de curierat rapid si nici sa nu se cunoasca plantele ca au fost mutate din magazin la client acasa. Dar daca din depozitul lor pleaca asa, cum ar mai trebui sa ajunga la client.....
      Numai bine!

      Ștergere
  148. nu sunt deloc multumita de produse .am comandat un trandafir cascada in doua culori si spre dezamagirea mea are doar o culoare am comandat trandafiru desertului si nici nu s-a uscat dar nici nu creste.de anul trecut daca a crescut 1cm.eucaliptul comandat s-a uscat asa ca dezamagire putin spus.rusine ca mintiti client iar pentru asta voi recomanda pentru toti iubitorii de flori,arbusti si tot felu de plante cumparati din alta parte ,de exemplu am cumparat trandafiri de la un magazin agroland I-am plantat asta toamna iar acum sunt plini de flori sunt super va spune o foarte mare iubitoare de flori arbusti si tot ce tine de o gradina frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci dupa cum vezi, nu esti singura nemultumita de acesta firma :(
      Iti multumesc pentru ca ai impartasit experienta ta!

      Ștergere
  149. Vorba de mai sus, niste tepari; am comandat mai multe soiuri de trandafiri, mai precis 5 soiuri din care doar 3 seamana la culoare cu cei comandati; ca o paranteza trandafirul osiria trimis de ei, doi butasi, au facut niste flori de culoare roz, nici pe departe de ce era in poza; partea frumoasa vine ca au scos pozele trandafirilor de site-ul lor, cred ca sa nu mai poata reclama careva; eu am insa un printscreen cu pagina lor si cu trandafirul osiria si o sa vad ce sanse am cu vreo sesizare

    RăspundeţiȘtergere
  150. Soţul meu e client Bakker de mai mulţi ani , timp în care a comandat cam de toate: lalele , trandafiri , lamâi , mandarin , palmier , cartofi , pomi ( vişini , caişi, un cireş) . De unele produse am fost destul de mulţumiţi , de altele nu. Oricum , vorba unui comentator , firma e supraevaluată. De exemplu , trandafirii ( 4 buc.) au costat 240 lei şi nu sunt deosebiţi , arata comuni , sălbatici . Ni i-au expediat pe toţi de aceeaşi culoare. La fel şi lalelele, în catalog scria mixt de lalele şi toate 14 au fost de aceeaţi culoare. Şi exemplele ar putea continua. Ultima comanda ( un cireş care a costat 140 lei) a sosit ofilit. Mă rog , poate veţi spune că , iulie nu e vremea sădirii pomilor şi aveţi dreptate dar atunci să nu pună ofertă în catalog cu ce le-a rămas lor nevândut . Ca să ademenească clienţii , promit tot felul de premii şi chiar colete-cadou pe care chiar le expediază dar pe care le facturează . Ce fal de cadou e ăla daca ţi-l plăteşti şi nu l-ai comandat ? Sunt produse româneşti cu mult mai bune şi mai ieftine decât ale lor. Eu am cumpărat şi trandafiiri , cartofo , pomi româneşti care sunt incomparabil mai bune şi mai ieftine.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar vad ca tot ati avut rabdarea sa mai comandati de la ei :)))
      Sunt produse foarte bune romanesti, asa este!
      Numai bine!

      Ștergere
  151. Eu nu inteleg de ce comandati produse de la bakker sau sieberz cand exact aceleasi plante se gasesc fie la yurta (un trandafir nobil la 7 lei!!!) sau plantshop-fragi si capsune cu flori si fructe la livrare cu 5 lei, lavanda si fucsia la 5 lei, chiar si eucalipt de 50 de cm inaltime cu 8 lei!!!

    RăspundeţiȘtergere
  152. Multumim pentru informatii! Este bine de stiut :))

    RăspundeţiȘtergere