miercuri, 29 iunie 2011

Cum se face compotul de visine

13 comentarii
    Iarna, adoram compoturile si daca tot avem in gradina fructe, hai sa fac si compot de visine. Este simplu, visine, zahar, borcan.


    La un borcan de 800 ml plin de visine, pun 4 linguri de zahar. Il umplu cu apa, il capacesc, il intorc cu capacul in jos, pe masa, ca sa il verific daca filetul capacului este bun. Daca se vad urme de apa pe masa, inseamna ca trebuie schimbat capacul. Se agita borcanul pentru dizolvarea partiala a zaharului.
 Se pune la sterilizat intr-o oala cu apa, pe mai multe straturi de ziare sau carpe. Din momentul in care incep sa apara bule in apa, lasam 30 minute. Se opreste focul si se lasa borcanele sa se raceasca in oala.
 Se pastreaza in camara pentru iarna, sau nu :??
Mai vorbim.
Gatiti cu dragoste!

13 comentarii:

  1. esti neobosita!
    si faimoasa prajitura cu visine nu faci?

    RăspundeţiȘtergere
  2. Hhahahaha,care iarna????La noi nu tin compoturile,le mîncam...si gata!Iarna cumparam =))
    Mi-ar place sa am si eu visine...dar nicio sansa!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Multumesc pentru apreciere!
    Prajitura am sa o fac saptamana viitoare, sper :))

    RăspundeţiȘtergere
  4. Maya,pai io fac compot cu zecile de borcane, din fiecare fruct din gradina, dar pe primul loc este compotul de struguri de masa. Sunt singurii pe care ii cumpar, restul am in livada, mere, pere, piersici galbene, gutui... Anul acesta as incerca compot din pere din acelea mici, mici si galbene, care sunt acum coapte. Ar fi premiera :))

    RăspundeţiȘtergere
  5. din toata recolta mea de visine ar fi iesit cam o jumatate de borcan ...

    RăspundeţiȘtergere
  6. Laura, asa am patit si eu, ani de zile.In ultimii ani,nu reuseam sa fac decat cateva tavi de prajituri cu visine, conserve nu. Anul acesta, nu i-am mai tuns in primavara deloc si bine am facut. Tot mai am in ei visine si pentru inca o portie de compot si sa pun in borcane cu zahar pentru prajituri.

    RăspundeţiȘtergere
  7. da eu incerc chiar maine sa fac compot.Si prajitura cu visine o fac la doua zile vara ir in celelalte anotimpuri la o saptamana.
    SUNT SUPER SIMPLA PRAJITURA CU VISINE!!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. SCUZEam scris sunt in loc de este sunt ma-m grabit si am scris incorect

    RăspundeţiȘtergere
  9. scuze din now pt greselile facute

    RăspundeţiȘtergere
  10. CAND VREI POTI MANCA COMPOTUL DE VISINE NU DOAR IARNA

    RăspundeţiȘtergere
  11. Daniela, noi nu am avut visine anul acesta deloc, deci nu compot, nu dulceta, nu prajitura..
    Pupici si spor la treaba!

    RăspundeţiȘtergere
  12. si eu il fak tot lafel

    RăspundeţiȘtergere
  13. Aninim,
    este o reteta comuna, posibil sa o faca multe gospodine asa.
    Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere